Navštivte naši kamennou prodejnu na adrese  Troubsko / Veselka pinZOBRAZIT NA MAPĚ

Kontaktujte nás: 605 97 22 29

YAMAHA

Nejprodávanější produkty

Výrobci

Novinky

Slevy

Dodavatelé

Prohlédnuté produkty

Regulátor dobíjení Yamaha FJR 1300 - YZF R1 - XV 17 A - FZ1, MOSFET

MOSFET

Regulátor dobíjení Yamaha FJR1300 - YZFR1 - XV17A - FZ1 2006-

Více informací

Skladem   1 Položka

Upozornění: poslední kus skladem!

5 283 Kč s DPH

Více informací

Regulátor / usměrňovač s technologií MOSFET

 

Náhradní díl v původní kvalitě

 

Tato nová technologie obnovila koncepci třífázových regulátorů žebříku. Již řadu let používají tato zařízení křemíkové řízené usměrňovače (SCR), které pohánějí nadbytečnou energii z generátoru na zem, čímž udržují napětí baterie stabilní.

 

 

To bylo obecně přijato a ukázalo se jako adekvátní pro malé a střední velikosti generátorů v motorech s vnitřním spalováním. Nicméně nová regulační technologie založená na tranzistorech MOSFET se stává stále oblíbenější pro lepší výkon a mnoho dalších zajímavých výhod oproti SCR.

 

 

Poptávka po energii v moderních motocyklech a ATV se dnes zvyšuje použitím dalších elektronických modulů, jako je vstřikovací systém, vysoce účinné osvětlení, řada příslušenství atd. Stále více. To znamená, že velké množství energie přichází z generátoru a regulační spínač SCR nebude schopen ho ovládat.

 

 

Hlavním důvodem je nízká energetická účinnost, vnitřní ztráty regulátoru vedou k přehřátí a předčasnému poškození, když proudy větší než 35A jsou vedeny přes regulátor. Výsledkem je, že technologie SCR dosáhla limitu a proto se nedoporučuje u velkých vozidel s vysokou spotřebou energie.

 

 

Za účelem vyřešení výše uvedeného problému bylo nutné snížit ztráty v okruhu. Když je SCR aktivní (generátor proud k zemi), tam je vysoký pokles dopředného napětí (asi 1.5V @ 35A), protože to funguje jako výkonová dioda. Když se proud zvyšuje, ztráta energie (např. Teplo) se zvyšuje paralelně.

 


ZTRÁTA JEDNOTKY (W) = TRUP AKTUÁLNÍ (A) X ZTRÁTA NAPÁJENÍ (V)

výhody:

- ŘÍDÍCÍ ZAŘÍZENÍ S 3-FÁZOVÝM ZÁVITEM S VYSOKÝM ENERGETICKOU ÚČINNOSTÍ

- VÝSTUPNÍ NAPÁJENÍ DO 50A

- PŘESNÉ ELEKTRONICKÉ OVLÁDÁNÍ BATERIÍHO NAPĚTÍ ZABRÁNUJE UŽÍVATELU ZAPNUTÍ

- Nižší vytápění vede k vyššímu životu

- REŽIM NASTAVENÍ NÍZKÁ NAPĚTÍ, POKUD VOZIDLO NENÍ POUŽITO

Na rozdíl od jiných tranzistorů mohou být tranzistory MOSFET navrženy jako napěťově řízené spínače, protože zcela odlišná polovodičová architektura je činí efektivnějšími při manipulaci s energií.

 

 

Když se používají, chovají se jako nízkonapěťový vysokoproudý odpor, který vede celý přebytečný proud generátoru do země. V důsledku toho je pokles napětí velmi nízký (méně než +/- 0,2V @ 35A) a ztráta výkonu je drasticky snížena. To má přímý vliv na nižší vytápění zařízení a dlouhou životnost regulátoru.

 

 

Technologie MOSFET se v posledních letech neustále zlepšuje kvůli širokému uplatnění v oblasti spotřební a průmyslové elektroniky. Integrovaná technologie polovodičů nabízí vyšší zatížení v omezeném prostoru s vynikající účinností. Navíc umožňují rychlejší spínání, vyšší spolehlivost a lepší kontrolu při těžkých zátěžích.

 

 

Výkon usměrňovače diody je dalším důležitým faktorem, pokud jde o rozptyl výkonu. Vzhledem k tomu, že všechny výstupní proudy proudí skrz je, musí nabídnout obrovskou robustnost a stabilitu, stejně jako efektivní řízení proudu. Naše MOSFET regulátory používají vysoce účinné proudové usměrňovače s extrémně nízkými napětími, které zabraňují přehřátí a splňují výše uvedené požadavky.

 

 

Interní regulátor byl kompletně přepracován tak, aby odpovídal požadavkům tranzistoru MOSFET. Napětí baterie je neustále monitorováno tak, aby odpovídalo výstupnímu proudu v různých situacích spotřeby. Nové elektronické řízení zabraňuje použití vedení zapalování, snižuje počet připojení a zjednodušuje kabelovou topologii. Má také nízkou spotřebu energie v pohotovostním režimu, což vede k velmi malému vybití baterie při nepoužívání vozidla.

 

 

Tato nová technologie umožňuje zvýšit výstupní výkon regulátoru až na 50A při zachování vynikající regulace napětí. Další výhody, jako je snížené vytápění, vysoká účinnost a pokročilé elektronické řízení, činí tento nový regulátor první volbou pro řízení akumulátorového cyklu vašeho vozidla.

REGULÁTOR DOBÍJENÍ YAMAHA

Yamaha YZF-R1 2002-2012
Yamaha FZ1000 FZ1 2006-2010
Yamaha FJR1300 2003-2011
Yamaha VMX17 V-Max 2009-2012
Yamaha XV17A Road Star 2008-2009
Yamaha XV17A Road Star S 2008-2012
Yamaha XV17A Road Star XL 2008
Yamaha XV17A Road Star XW 2008
Yamaha XV17A Road Star Silverado 2008-2012
Yamaha XV1700P Road Star Warrior 2002-2009
Yamaha XV1700P Road Star Midnight Warrior 2005-2009
Yamaha XV19C Stratoliner 2006-2009
Yamaha XV19C Stratoliner S 2006-2010
Yamaha XV19C Stratoliner Midnight 2006-2008
Yamaha XV19C Stratoliner Deluxe 2011
Yamaha XV19V Roadliner 2007
Yamaha XV19S Roadliner S 2006-2010
Yamaha XV19M Roadliner Midnight 2006-2009
Yamaha XVS950 V-Star 2009-2010
Yamaha XVS1300 V-Star 2007-2009
Yamaha XVS1300 V-Star Tourer 2007-2010
Yamaha XV19C Raider 2008-2011
Yamaha YXR7F Rhino 700 4X4 2008-2012
Yamaha YFM550 Grizzly 2011-2012
Yamaha YFM700 Grizzly 2007-2012